Skip to content
  • Moet ik reserveren?
    Wij raden u aan om ruim van te voren te reserveren (weekend, feestdagen en schoolvakanties raden wij aan om 2 weken van tevoren te reserveren)
  • Wij hebben een jarige in ons gezelschap, zou de tafel versiert kunnen worden?
    Nee, wij kunnen zelf niet de tafel voor u versieren, u kunt wel zelf de tafel versieren.
  • Wat zijn jullie prijzen op speciale dagen en feestdagen?
    Zie onze prijzen op arrangementenpagina. 
  • Wat zijn jullie openingstijden op speciale dagen en feestdagen?
    Zie onze feestdagen-pagina op de website.
  • Hebben jullie senioren korting (65 jaar en ouder)? 
    Nee dat hebben wij helaas niet
  • Hebben jullie nog korting voor gasten met GBP/maagverkleining? 
    Nee, dat hebben wij helaas niet
  • Speelruimte is open, alleen is er niet altijd een Nanny aanwezig
  • Welke betaalmiddelen accepteren jullie?
    Wij accepteren contant, pin en Visa.
  • Accepteren jullie briefgeld van €200 en €500?
    Nee wij accepteren GEEN briefgeld van €200 en €500 
    wegens aangegeven risico door o.a. Rabobank
  • Welke cadeaubonnen zijn geldig bij restaurant etenswaard? 
    Onze eigen Etenswaard-cadeaubon. Deze is in ons restaurant verkrijgbaar. Andere cadeaubonnen worden niet geaccepteerd.
  • Mag ik wat eten of een flesje drinken mee naar huis nemen?
    Nee, helaas is het eten of drinken ALLEEN bedoeld om te consumeren in het restaurant
  • Gaat Restaurant Etenswaard verhuizen?
    Nee de geruchten kloppen niet.
  • Mag ik mijn hond meenemen in het restaurant? 
    Het is helaas niet toegestaan om een hond mee te nemen i.v.m. de open keuken en hygiëne, uitgezonderd begeleidingshonden.
  • Kan ik ook reserveren voor een 1 uur arrangement? Wij blijven namelijk niet zo lang. Helaas is dat niet mogelijk bij ons. Het kortste arrangement is een 2 uur arrangement. U mag uiteraard eerder vertrekken maar wij moeten dan wel een 2 uur arrangement rekenen.
  • Wij komen met een grote groep, kunnen wij korting krijgen?
    Wij hebben geen groepskortingen. Onze tarieven zijn al gebaseerd op grotere groepen.
  • Is er ruimte voor iemand met een rolstoel? Of een kinderwagen/rollator?
    Als u het ruim van te voren doorgeeft bij de reservering proberen wij hier rekening mee te houden zodat u er ruimte is bij de tafel. Ook beschikken wij bij Breed over een invalidentoilet en mocht u uw baby mee willen kunt u daar tevens uw baby verschonen.
  • Hebben jullie een menukaart?
    Nee, Etenswaard heeft geen menukaart. Bij Etenswaard hanteren wij een all-you can eat concept, dat betekent dat u kunt genieten van ons live cooking buffet met een uitgebreid dessertbuffet. Wij hebben vaak afwisseling met gerechten vandaar dat wij geen menukaart hebben. Tevens kunt u onbeperkt genieten van fris, verse sappen en van koffie en thee. Mocht u een bier of wijn willen? Dan kunt u bij de kassa muntjes halen voor €2,00 per stuk.